16 de mayo de 2010

exposicions

M´ha agradat molt la exposició que hi ha a la galeria Carles Taché . Es del fotògraf vigatà Manel Esclusa. Un joc de realitat i ombra. També val la pena passar per la Eude a pocs metres al carrer Consell de Cent, on hi ha una bona exposició de gravats, en especial tota la meva admiració per la Carme Aguadé , artista de més de noranta anys, amb una extraordinària vitalitat que reflexa enn les seves últimes obres. I dues notícies de dues amigues, la Pilar Bamba prepara exposició de gravats durant el mes de maig al CC Barceloneta i la Sofia Buxó pel juliol a la galeria Sargadelos.

3 comentarios:

  1. Acabo de descubrir tu blog...
    Ya no escribes ?
    mai més?

    Es una lástima,,, te gusta el jazz... y la cerveza...

    ResponderEliminar
  2. Claro que seguiré con el blog, de la misma forma que seguiré viendo cosas. La exposición en galería Sargadelos de Sofía Buxó ha tenido una buena acogida. Me alegro por ella. También son muy recomendables la de Picasso-Rusiñol en el museo de la calle Montcada

    ResponderEliminar
  3. Ah! y sí me gusta la cerveza aunque puede que el vino me guste más. Y el jazz, me he acercado a él hace poco. Me gustó el concierto de Mark Knopfler este julio en Badalona.

    ResponderEliminar